| | | AAA
w Ludzisku

Galeria

GDAŃSK - GDYNIA - SOPOT

21 czerwca uczniowie klas I - VI uczestniczyli w jednodniowej wycieczce do Trójmiasta. Wyprawę rozpoczęliśmy od zwiedzania Starego Miasta w Gdańsku. Spacerowaliśmy Ulicą Długą i Długim Targiem. Na dłużej zatrzymaliśmy się przy Zielonej Bramie, fontannie Neptuna i Żurawiu Gdańskim. Weszliśmy również do kościoła Mariackiego. Wnętrze tej największej w Polsce i w Europie ceglanej, gotyckiej świątyni zachwyciło nas swym ogromem. Spacerując nabrzeżem Motławy podziwialiśmy statek wycieczkowy Lew, stylizowany na dawny żaglowiec. Następnie udaliśmy się do Gdyni. W tym mieście odkrywaliśmy tajemnice podwodnego świata w Akwarium Gdyńskim oraz zwiedzaliśmy Okręt Muzeum – ORP Błyskawica. Na tle okazałego żaglowca Dar Pomorza zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcia. Kolejnym celem naszej wycieczki był Sopot i obowiązkowo molo. Ponieważ pogoda dopisała, nie obyło się bez moczenia nóg na pobliskiej plaży. Zmęczeni, ale pełni wrażeń wróciliśmy do Ludziska. Dziękujemy panu dyrektorowi, naszym wychowawczyniom i opiekunkom za przygotowanie wycieczki i dozór nad nami oraz agencji transportowej HELIOTUR za bezpieczną podróż i miłą atmosferę.